Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under mars 2009

Av lindamatilde - 23 mars 2009 18:30

Nu blir en en promenad med Livan. Kanske tar med Emil också. Hörs sen!

Av lindamatilde - 23 mars 2009 12:16

Nu är jag åter hemma hos mor och far. Trött, somnade sent i natt och sov lite oroligt. Har krypit under täcket och tänkte kolla på en film. Hoppas den är bra så jag inte somnar bara :) Livan har lovat att hon ska komma och rasta mig på kvällarna så vi får se om hon dyker upp ikväll. Skulle vara skönt med en promenix men det är svårt för mig att komma ut.. Latmasken ni vet!


Ha en fortsatt bra dag!

Av lindamatilde - 22 mars 2009 16:33

Är så less på mig själv nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag lyckas aldrig med något!! Allt jag gör blir en besvikels...

Av lindamatilde - 22 mars 2009 10:14

God morgon där ute! Nyss ätit frukost och jag ska ta och klä på mig. Vi ska iväg och mysa med några valpar. Putte ska knäppa kort åt www.kanneparkens.se så då kan jag passa på att snusa på dom.


Annars inget annat i dag förutom Wipe out ikväll kl 20.00 på 5:an.



Av lindamatilde - 21 mars 2009 22:40

Jaha åter hos Totte. Blev en trevlig och lugn kväll med ganska god mat. Det var grönmögel ost med och det gillar inte jag riktigt. Blev även en irish coffe och det var inte riktigt som det skulle vara men det kan bero på att vi hade en annan whisky. Min mage gillar inte riktigt när det blir grädde och det är väldigt tråkigt för irish coffe är något som jag gillar väldigt mkt.


Dagen har varit lugn och jag skäms lite för att jag inte har varit ute något. Jag är verkligen latmasken nr 1 här på jorden.. Huvva måste rycka upp mig.


Nej nu blir det nog sängen och drömma lite.

Av lindamatilde - 21 mars 2009 15:23

Lördag men ganska bra väder. Har inte gjort så mkt idag, varit hos mor och far och städat på altan eftersom jag och Putte ska på middag här om några timmar. Ska bli mysigt att sitta där ute i solen.


Nu ska jag till Torsten och kolla läget.

Av lindamatilde - 20 mars 2009 11:27

Jaha nu är det snart helg. Börjar 13 idag så det blir inte så många timmar för mig. Ska fortsätta mitt utvecklings samtal på praktiken sen helg!

Har inget planerat i helgen. Blir inte ö-sund för min del, har inga pengar el skjuts så jag får fira Matilda någon annan gång, festa loss lite. Förlåt Matilda men jag tror du kommer att få en toppen kväll även om inte jag är med! :)


Jag har haft ont i benet i 2 dagar nu, känns som att det är en propp el något. Ett ställe som gör och det är som att det är något som blockar blodet.. Hmm.. Vi får se om det blir bättre.


Nej nu ska jag tråka på här en stund till. Kanske städa lite på rummet.


P.s För er som tog receptet på laxröran så har det uppdateras, det ska till en nypa socker också!! Jag har skrivit in det i inlägget med receptet också så ni vet!!

Av lindamatilde - 19 mars 2009 22:36

Det blev lite annat här. Men blir så irriterad på bloggagratis för bakgrundsbilderna som jag har satt ihop ser jätte bra ut på min 13 tums data skrärm men om man har en större skärm så är inte alla bilder med och det ser bara konstigt ut. Aja för mig ser det bra ut iaf :)

Ni får hojta till om det ser för jävligt ut :P


Imorgon börjar jag 13.00 så det blir en kort dag vilket är både bra och dåligt. Hade gärna gjort av mig på morgonen så jag hade eftermiddagen fri men ändå är det skönt med sovmorgon :)


Sötaste kommer hem imorgon, längtar verkligen! Han och jag har gått igenom så himla mkt under dom här 4,5 åren som har gått, både bra och dåliga. Han har funnit vid min sida under mina "stora" födelsedagar 18 och 20 år, studenten, körkortet, när min farmor fick hjärnblödning, när min kusin Billy dog, under alla mina depp perioder och även andra tillfällen. Händer det något i mitt liv så är Patrik den jag ringer först. Det finns två personer som jag känner så här starkt för och det är Patrik och min farmor (för ni som har följt ett tag vet vad jag har skrivit om min farmor). Det har varit fram och tillbaka i vårt förhållande och det kan jag säga utan att säga för mycket att det är jag som har skapat våra krissituationer och att Patrik är en stark människa som har velat stanna. Det har spekuleras runt omkring oss vem och vad som har gjort att det har gått fram och tillbaka. Jag är verkligen glad att Patrik vill ha mig så nära honom och vara den personen som är närmast. Tack Patrik för att du är min klippa!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards