Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under september 2008

Av lindamatilde - 30 september 2008 17:34

Hade redovisning idag på grupparbetet. Hur nervös som bara den, mådde piss. En i gruppen anmälde oss som andra grupp som skulle redovisa. Hade inte prata ihop oss så mkt om vad vi skulle säga, det lilla vi skulle säga men det gick ändå. :) Alla skrattade och det verkade som att klassen inte tyckte den var dålig så det kändes bra + att Anders (läraren) sa att ingen behöver oroa sig att få F på den här uppgiften. SKÖNT!

Ska snart iväg en sväng med Matilda på jysk och sedan blir det nog film med henne. Imorgon ska vi på badet och plaska lite! ;) Kul kul! Nä nu ska jag kika på Gossip girl.

CIAO

Av lindamatilde - 27 september 2008 19:27

Undrar om våran film får fram poängen.

Av lindamatilde - 25 september 2008 12:14

DAGENS:
Klädsel:
Jeans och brunt linne
Frisyr: Brunt med många slingor. Lugg och uppklippt bak.
Låt: Pink - So What
Tv: Gossip girl
Vill ha: Mat
Sjuka: ste färgen - Neongrönt
Tråkigaste: Sambon åker
roligaste: Filmen är klar

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Sambon
Såg dig gråta: Patrik
Fick dig att gråta: Q i OTH
Fick dig att börja skratta: Patrik
Du gick på bio med: Patrik
Du gick på stan med: Nas, Saman och Gharis
Skickade ett e-mail till dig: Någon reklam
Skickade ett sms till dig: Matilda

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:
Ja.
Bråkat med ditt husdjur: Jajemen
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Absolut!

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge:
Japp
Danmark: Ja.
Finland:
Ja.
Island:
Nope
USA:
No.
Tyskland:
Nein.
Frankrike:
Nej.
Spanien: Si
Italien: Nej, men om tre veckor.
Kroatien:
Nej.
Grekland: Nej
Österrike: Nej.
Schweiz:
Nej.
Thailand: Japp
Kanada: Nej.
Brasilien:
Nej.
Belgien:
Nej.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Att dö
Vart vill du gifta dig: I Hogdal
Vem hatar du verkligen: Nobody
Varit kär: Ja.
Kör du bil: Japp, två bilar
Har du ett jobb: Pluggar på heltid men jobbar extra ibland.
Gillar du att ha folk omkring dig: Nja beror.
Är du ett hälsofreak: NEJNEJ
Är du ensam nu: Nope, sambon sitter i hörnet
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Det som spelas

FAVORIT:
Rum i huset:
Vardagsrummet/matplatsen/sovrummet
Typ av musik: Allätare
Parfym: Puma & Escada
Månad: Juli
Mat: Hmm.. Mkt det.
Dricka: Cola just nu. Annars Fanta
Godis:
Lakris
Tidning: Aftonbladet
Film: remember the titans och all slags dans filmer
Skådis: Inte Angelina Jolie iaf
Djur: Hund

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej.
Köpt någonting: Färg
Varit sjuk: nej
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Ja
Saknat någon: Alltid
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Yeah
Ätit: Kyckling igår och havregrynsgröt i morse.

Av lindamatilde - 22 september 2008 22:08

Splar in film med gruppen nu, har hur skoj som helst. Skratt hela tiden! :) Bästa grupen, ever! Hoppas bara vi klara den här uppgiften så vi inte har tänkt helt fel och konstigt!

Haha men iaf så har jag haft hur kul som helst.

Nä nu ska jag läsa lite.

Ciao!

Av lindamatilde - 18 september 2008 19:05

Ikväller blir det oscars för mig och Matilda. Trevligt trevligt. Kanske tar en cider el två ;)


Har tränat två ggr den här veckan, faktiskt nöjd men jag orkar nästan inget. Kan dock bero på att jag känner mig "tillbörjan" av att bli förkyld. Halsen värker och näsan rinner lite lätt. Det där med näsan kan ju också bero på att det börjar bli kyligt ute. Huvva!


Har grupparbete nu i 1,5 vecka. Gruppen som jag är i är hur roliga som helst. Vi bara skrattar hela tiden, men dock får vi ganska mkt gjort. Har tänkt oss att göra en film, hmm.. Får se hur det slutar. :)


Hej svejs nu blir det badet och bok 37 för min del.

Av lindamatilde - 15 september 2008 23:05

Hejhej!!

Idag har man haft dugga hela dagen.. Hade tre försök på sig med minst 3 tim mellan rum. Första fick jag 10, skulle ha minst 11. Andra fick jag 11,5 och tredje 14. Så jag är ganska nöjd med resultatet. Blev lite less i morse bara när jag fick 10, så iställe för att plugga så somnade jag om.. Men det gick ju ändå!


Nu på kvällen så blev det bio med sambon, gick på Wanted. Faktiskt helt ok.


Har bokat tränings pass med Matilda.

Imorgon blir det step, på onsdag combat och torsdag box. Få se om man orkar köra på träningen... ;)


Nej nu ska jag läsa lite om isfolket. Är på bok 35 så nu är det bara 12 böcker kvar. Skönt skönt! C ya!

Av lindamatilde - 11 september 2008 22:41

Ett steg närmare vuxen livet. :) Idag köpte jag en mobil, el köpte och köpte. Jag har bundit upp mig på ett abonemang, Telia vänner i 1,5 år. Så vi får se hur det här blir. Aja ska försöka att inte få alldeles för dyra räkningar....


Annars har det väl inte hänt så mkt, skolan har börjat igen och allt är som vanligt. Jag pluggar inge... Har en dugga på måndag och vi skulle ha läst hela boken tills dess men jag har kanske läst 1/20. Hmm..


Nej nu ska jag ta ett bad och ligga och läsa lite.

Hej svejs!



Av lindamatilde - 2 september 2008 21:23

Jahaja, nu har skolan börjat igen och jag känner mig inte ett dugg motiverad, som vanligt! Första kursen känns skit tråkig, som alla andra kurser vi har haft. Förstår inte riktigt mig själv att jag går den här linjen eftersom jag inte är intresserad. Iaf så fortsätter jag ett tag till, tills det inte går någe mera.

Har haft en hemsk dag idag. Allt har varit fy och blä! Skavsår hela fötterna, tappade ett glas på foten, arg på sambon, tråkig föreläsning, stor bok jag måste läsa!!!! FYYY! Dessutom får jag inte ner Gossip Girl.


Nej nej nu ska jag väl försöka läsa lite.


P.S I lördags när vi körde go kart så vann jag!! Vann mot alla killarna :) Jag var den andra snabbaste från Y-Hogdal. Kul att jag spöade alla grabbar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards