Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under augusti 2009

Av lindamatilde - 25 augusti 2009 23:07

Idag började mitt sommarlov :P Gjorde min sista natt på schemat igår och nu har man nästan en veckas sommarlov innan skolan börjar igen.

Den här veckan ska jag baka, åka till Sveg ev. Härdal en sväng, packa och på fredag blir det en trip ner till sthlm. Sen på söndag drar vi till ösd.


Nu ska jag spela lite csi på datan innan jag somnar.


Goder natter!

Av lindamatilde - 20 augusti 2009 00:25

Nu är det synd om mig... Spelade tennis igår med gubben och gjorde illa ryggen, blev helt stel på en gång i ryggen och fick en rödfläck där jag har ont. Fläcken försvann efter några timmar och i morse när jag vaknade kändes det bra men icke sa nicke så värker min rygg som bara den. Plus att jag har mensvärk el som jag säger förvärkar eftersom jag inte har någon mens och inte ska ha än på några veckor... Skit skumt!


Aja nu har jag fått klaga lite!


Back to work.

Av lindamatilde - 18 augusti 2009 11:31

Nu är verkligen hösten här... Pust! Jag väntar fortfarande på att sommaren och värmen ska komma så jag får vänta länge!

Har bara tre nätter kvar den här sommaren och jobba och den här sommaren har gått oerhört fort. Har hittat på en hel del roliga saker bland annat en resa ner till Adelsö i Juni, Härdalsyran, Storsjöyran, resa ner till Märsta och grönan. Sista helgen den här månaden ska vi ner till Adelsö igen innan skolan börjar igen.

Jag är inte super sugen på skolan men jag hoppas det blir bra den här terminen också.


Nu ska jag ta och fixa lunch.


Ciao!

Av lindamatilde - 14 augusti 2009 00:38

Hallåhallå!

Var ett tag sedan jag skrev nu. Har hänt mkt i sommar, varit upptagen hela tiden. I helgen som var åkte jag och Putte ner till Märsta och hälsade på Rickard och Kristin. Det blev Grönan på lördagen och sen på kvällen bowling i Uppsala, på söndagen var vi bara hemma och spelade wii innan jag och Patrik drog hemöver. Den här veckan har jag jobbat mån och tis natt och ska jobba fre,lör och sön natt. Sen är det bara tre nätter kvar att jobba innan skolan börjar. Sista augusti är första skoldagen för mig. Hoppas på en bra termin utan omtentor.


Funderar starkt på att dra ner till sthlm sista helgen i augusti också, har lite saker där som ska hämtas.


Annars är allt bra! Livet är underbart just nu och jag är super lycklig med älsklingen!


Ha det så bra!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards