Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under september 2009

Av lindamatilde - 30 september 2009 23:08

Fick ett gästboksinlägg av Patriks systerdotter ikväll :D Blev super glad!

Tjejerna tyckte vi skulle komma ner och hälsa på! Saknar de så himla mkt (och resten av familjen) och sa det till Putte idag att jag saknade hans systers familj och att det var för långt tills de kommer! v.44 kommer de och som det ser ut nu så hinner vi nog inte ner, tråkigt nog!

Så många mil bort och ändå tänker man lika :D

Av lindamatilde - 29 september 2009 20:27

Nu finns det en gästbok på min blogg som ni kan skriva någon rolig hälsning i! :D


Av lindamatilde - 23 september 2009 23:00

Var på bio ikväll och såg The ugly truth! Fy satan va rolig den var, vissa partier är lite sega men fick mig ett gott skratt!

Sen såg jag på True Blood med hjärtat, en ganska bra serie men jag stör mig på dialekten. Haha riktig kass!


Imorgon blir det redovisning på nästa arbete och sedan drar vi till Hogdal. På fredag ska jag klippa mig och jag har ingen aning hur.. Sen ska jag på personal fest och jobba natt. På lördag blir det middag hos mor och far och kanske Knoppergården. Hörde att kusin Matilda skulle komma men jag vet inte om det stämmer, vi får se i helgen..


Nu blir det sängen och New moon, segaste boken i Twilight sagan men jag längtar grymt till filmpremiären!!

TV
Av lindamatilde - 16 september 2009 23:32

Har inte så mkt att säga. Gjort grupparbete idag, blev klar med två av tre grupp uppgifter. Nu bara ett grupparbete kvar och hemtentan! Sedan ser nästa kurs exakt likadan ut... Trist.

Hela kvällen har spenderats i soffan med Midnight sun (Edwards bok i Twilight serien) Har kommit till sida 123 av 264. Längtar och hoppas verkligen att hon skriver hela boken + att hon får ett ryck att skriva hans perspektiv på alla fyra böcker. Det är ju inte bara hans tankar man får veta utan hela familjen Cullens tankar! Grymt bra!!!


Nej åter till boken..

Av lindamatilde - 15 september 2009 17:47

Blev väldigt glad när jag fick höra att på Stephenie Meyers hemsida så finns det över 200 sidor med Edwards tankar på Twilight boken! Plus att hans tankar när Rosalie ringer och berättar att Bella är död i New moon är med på hemsidan!! Det ska jag ta och läsa efter jag läst klart twilight. Hon ska skriva en hel bok ur Edwards perspektiv men när den kommer vet jag inte.


Så lite skvaller runt mina älsklingsböcker.

Av lindamatilde - 15 september 2009 09:30

Idag blir det en hel dag på skolan igen! Pust och stön! Önskar den här uppgiften vore klar så jag kan vara hemma och mysa ner mig i soffan med min kära vampyr iställe!

Förhoppningsvis får vi den klar idag så vi slipper vara på skolan imorgon. Håll tummarna för oss! :)


Nej nu lite frulle och ska jag traska iväg!

Av lindamatilde - 14 september 2009 17:39

Usch och blä va irriterad jag är på grupparbete vi har fått på den här kursen!! Jäkla värdelös lärare! Förstår inte att han får undervisa på universitet..

Av lindamatilde - 12 september 2009 14:11

Stack iväg på älgjakt vid halv 7 i morse och kom hem vid halv 12 idag så nu är jag helt slut!!

Ingen älg blev det idag men kanske imorgon?! Vem vet, följer jag med imorgon blir det inge men stannar jag hemma så blir det! Det kan jag lova!


Ikväll middag och lite whiskey, tror det kommer att räcka med en klunk sen så sover jag! Men det ska bli riktigt mysigt att sitta ute på den inglasade altanen men massa tända ljus!


Nu ska jag läsa lite om Edward!! :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards