Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av lindamatilde - 19 mars 2009 22:36

Det blev lite annat här. Men blir så irriterad på bloggagratis för bakgrundsbilderna som jag har satt ihop ser jätte bra ut på min 13 tums data skrärm men om man har en större skärm så är inte alla bilder med och det ser bara konstigt ut. Aja för mig ser det bra ut iaf :)

Ni får hojta till om det ser för jävligt ut :P


Imorgon börjar jag 13.00 så det blir en kort dag vilket är både bra och dåligt. Hade gärna gjort av mig på morgonen så jag hade eftermiddagen fri men ändå är det skönt med sovmorgon :)


Sötaste kommer hem imorgon, längtar verkligen! Han och jag har gått igenom så himla mkt under dom här 4,5 åren som har gått, både bra och dåliga. Han har funnit vid min sida under mina "stora" födelsedagar 18 och 20 år, studenten, körkortet, när min farmor fick hjärnblödning, när min kusin Billy dog, under alla mina depp perioder och även andra tillfällen. Händer det något i mitt liv så är Patrik den jag ringer först. Det finns två personer som jag känner så här starkt för och det är Patrik och min farmor (för ni som har följt ett tag vet vad jag har skrivit om min farmor). Det har varit fram och tillbaka i vårt förhållande och det kan jag säga utan att säga för mycket att det är jag som har skapat våra krissituationer och att Patrik är en stark människa som har velat stanna. Det har spekuleras runt omkring oss vem och vad som har gjort att det har gått fram och tillbaka. Jag är verkligen glad att Patrik vill ha mig så nära honom och vara den personen som är närmast. Tack Patrik för att du är min klippa!

Av lindamatilde - 19 mars 2009 20:53

Kollade just på min blogg och insåg att den var deprimerande. Måste göras om. Så kvällen kommer bestå av att göra om bloggen. Vi får se hur slut betyget kommer att bli.


Syns sen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards