Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av lindamatilde - 2 mars 2009 20:58

Gör reklam för knoppergården på långfredagen! Så alla Hogdalingar som läser min blogg och som ska hem i Påsk. Vi syns på knoppergården!

Av lindamatilde - 2 mars 2009 19:53

Har varit ute och gott med Emil 1 timme, kom nyss hem. Var riktigt skönt att vara ute och känna sig duktig.

Nu ska jag packa inför morgondagen, får inte glömma träningskläderna.

Jag är lycklig, väldigt lycklig. Kanske det kan förklara viktökningen. Förut har jag varit deppad och kanske det har gjort att jag inte har gått upp för mkt i vikt. Vem vet, inte jag iaf! Hoppas jag når mitt mål på minus 4 kg den här månaden.


Tjoho!

Av lindamatilde - 2 mars 2009 11:13

Nu har jag och en till person slagit vad om att vi ska gå ner 4 kg den här månaden. Vi får se hur det går, hoppas verkligen att jag får fingrarna ur röven och gör något också. Bara en sån lätt sak som att ut och gå med Emil (vår hund). Följa med bror på gymmet, simma, skidor och mkt annat.


Den här veckan har jag sportlov! Riktigt skönt, åker till Ö-sund imorgon kväll, ska på studiebesök imorgon i Sveg annars ska jag bara träna den här veckan! Så Matilda om du vill med på Jocks (Golds Gym) så hör av dig!


Hörs sen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards