Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under december 2008

Av lindamatilde - 31 december 2008 12:16

Gott nytt år på er alla som läser! Någon dag framöver kommer jag berätta mitt nyårslöfte.

Hoppas ni får en bra dag och kväll!

Av lindamatilde - 30 december 2008 16:20

Snart bär det av mot ö-sund. Bussen går 5 så jag ska hem till Torsten och hämta grejerna och sen åka. Trött som ett as nu, huvva. Patrik får ta hand om mig när jag kommer upp. Skönt det. Imorgon blir det Åre.


Nu ska jag äta. Hej så länge.

Av lindamatilde - 29 december 2008 20:35

Har jobbat idag, 7-16 och sen på kvällen har jag varit hos mor och far. Var tänkt att jag skulle åka upp till Östersund men jag fick även jobb imorgon, 7-16. Tar det man får och är glad för det, slutet av januari bli bra det! :)


Annars rullar livet på som det ska, skönt att vara i Hogdal igen och umgås. Saknar Patrik nu på kvällen, blir så tomt utan honom då vi umgås hela tiden annars. Älskar verkligen att vara med honom, vi kan sitta på en varsin sida av rummet och inte säga ett ord och vi förstår varandra ändå! Skönt att ha en så nära på livet, tryggheten är bäst.


Jaha nu blir det dusch, det går magsjuka på jobbet, Käkar vitpeppar hela tiden nu.


Av lindamatilde - 28 december 2008 23:47

Har ni tänkt något på nyårslöfte ännu? Det har jag men jag vet inte om jag ska berätta det riktigt än.. btw ska man berätta nyårslöften el ska man hålla tyst om det?! Har inte riktigt fattat det än.

Imorgon blir det jobb, 7-16, det är bra det. Får man lite pengar till nästa månad.

Nu ska jag planera lite med Putte och sen hänga tvätt sen blir det sooova.


Hej svejs!

Av lindamatilde - 26 december 2008 23:08

Snart är detta år även över. Tiden går fort, alldeles för fort.

Blev en vända till Östersund nu på kvällen. En av Patriks vänner ville att han skulle med ut på krogen så jag skjutsade upp han och nu är han ute och jag har varit och hyrt 5 filmer som jag ska försöka kolla på idagarna.

Trötter som bara den nu, jobbet gick bra.


Hej svejs!

Av lindamatilde - 25 december 2008 20:57

Ska bara hojta till och säga att jag har fullt upp med jobb. Update om julklappar senare.

Vi hörs!

Av lindamatilde - 24 december 2008 09:43

God Jul alle sammans!



Av lindamatilde - 23 december 2008 17:21

Nu har jag jobbat några timmar, städa och öppnat paket :) Har några timmar kvar på jobbet sen blir det bingo med family. Trevligt!

Fick en väska åt min psp av Patrik i Julklapp och han fick vinstället och en bok om whiskey av mig.


Hörs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards