Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av lindamatilde - 25 mars 2009 22:09

Blev en kort promenad med Liv ikväll, bara en kvart. Mamma frågade starx före 18 om jag ville med på bion ikväll och att hon bjöd mig. Så jag satt och funderade en stund eftersom jag hade tänkte och gå på årsstämma för framtid Hogdal. Efter en stund så bestämde jag mig för att följa med på bion och därför blev den en kort promenad.

Filmen, Män som hatar kvinnor, var faktiskt bra. Jag har inte läst någon av Stieg Larssons böcker så jag hade ingen aning hur filmen skulle vara. 60 kr för 2,5 timme på trästolar men det var helt ok! Det är enda ett bra pris för bion i Hogdal och det är bara att ta med egen kudde så blir det skönare. De andra filmerna som kommer i vår var inget som lockade mig men om det dyker upp någon annan bra film så ska jag självklart gå! Kul att det händer något i bygden :)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen. Ska till Sveg imorgon och blir där tills efter lunch sen hade jag hoppas på fin väder för jag och Liv ska gå tidigare imorgon.

Hörs imöra!

Av lindamatilde - 25 mars 2009 16:56

Skatteverket har börjat skicka ut deklarationen så nu väntar jag med spänning.. Hoppas verkligen att jag får tillbaka något. Var in och kollade med e-leg på skatteverkets hemsida och då skulle jag få tillbaka 9088 kr men jag vill inte riktigt tro på de fören jag får det i brevlådan.

Nu blir det en vila i sängen innan det blir en promenix med Liv. Riktigt härligt ute nu!! Solen skiner och några minus.


Hörs sen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards