Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av lindamatilde - 24 mars 2009 21:15

Åter i sängen nerbäddad. Blev en kombination av joggning/promenad för mig och Liv. Riktigt härligt! Det gick faktiskt bra att jogga också. Känna att pulsen stack iväg. Det blir en sväng imorgon också. Jag och Liv har bestämt att vi ska ut och gå varje mån-tors kväll en timme så jag hoppas att det blir så. Kanske man hinner gå ner något kg till sommaren.

Imorgon ska jag till Hede igen och vara på den skolan. Blir en massa farande fram och tillbaka men det är skönt att åka bil och prata med Ingalill.

Inte långt kvar nu till påsklovet, synd att inte Putte är ledig under den veckan för annars hade vi kunnat myst i vårvädret hela veckan lång.


Nu blir det ett avsnitt av GG och sen lite läsning innan ögonen faller igen.

Av lindamatilde - 24 mars 2009 18:21

Nu är man nyäten och mätt. Ligger i sängen och vilar lite. Väntar på att Livan ska komma, hon är ju hit och rastar mig på kvällarna så vi får se om hon dyker upp nu. Annars händer det inte mkt ikväll, blir nog bara att ta det lugnt och läsa någon bok.


Kommer väl mera ikväll.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards