Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av lindamatilde - 26 mars 2009 17:58

Livan dök inte upp vid tre, kom på att dom skulle upp till skalet och åka skidor idag så det var ju förklaringen. Iställe somnade jag medans jag spelade spindelharpan, sittandes i sängen... Haha iaf så la jag bort datan och kostade på mig lite sömn. Pratade med gubben idag och han ska i väg på match på söndag till sundsvall så då kanske jag följer med och köper plåten :)


Nu ska jag underhålla mig på någe sätt...

Av lindamatilde - 26 mars 2009 14:17

Nu är jag hemma från Sveg och ligger i sängen och tar det lugnt. Mitt fina väder kom inte idag tråkigt nog. Undrar om Livan dyker upp 3 nu då, hon sa det iaf. Vilar en stund innan vi ska ut och gå, såååå trött kan jag lova. Skönt att älsklingen kommer hem idag så att helgen börjar. Undra vad vi kommer att hitta på då. Jag vill till sundsvall och handla plåt till min bil så att bror kan börja svetsa så att man kanske kan ragga runt lite med den i sommar. Min lilla pärla :)


Vi hörs ikväll kanske!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards