Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av lindamatilde - 30 mars 2009 20:22

Nyss hemkommen från 1 timmes promenad med Livan och Minna. När vi vände så började det regna och blåsa så det var inte så roligt. På slutet var det riktigt kallt men nu ligger jag under täcket och värmer mig. Härligt :)


Ser verkligen inte fram emot morgon dagen!! Jag kommer att somna under föreläsningarna. Hatar att sitta och lyssna på föreläsningar. Vet inte ens vad det handlar om imorgon och det gör inte saken bättre. Fördelen med imorgon är att jag får träffa hjärtat. Blir en snabb lunch med honom imorgon.


Nu blir det nog en film el en bok.


Av lindamatilde - 30 mars 2009 16:13

Snart är praktikdagen slut! Härligt! Är så slut i kropp och själ så jag vet inte vad. Imorgon Ö-sund. Måste åka 7 ifrån Hogdal, uscha, fy, blä! Gillar inte riktigt att kliva upp så tidigt på morgonen.

Bara 45 min kvar nu till min bil börjar rulla hemåt. Hoppas på en promenad med Livan ikväll, ska komma ihåg att ringa henne så hon kommer ihåg :)


Hörs ikväller!

Av lindamatilde - 30 mars 2009 12:16

Är riktigt tung i huvudet idag.. Trött och sliten! Känner för en dag där jag bara ligger hemma och inte gör ett piss, bara sover...

Här kommer ett litet schema över veckan:

Måndag - Praktik, Sveg 8-17

Tisdag - Praktik, Ö-sund 7-18

Onsdag - Praktik, Sveg 8-17

Torsdag - Praktik, Hogdal 9-11, Sveg 12-17

Fredag - Praktik?, Sveg? 8-17, Putte kommer hem

Lördag - Myspys, Lotta och barnen kommer, tårtkalas :)

Söndag - Myspys

V.15 ser ut så här:

Måndag - Praktik?, Sveg?, 8-17

Tisdag - Praktik, Sveg, 8-17

Onsdag - Analys, Ö-sund

Torsdag - Ö-sund, Angelina kommer till Ljusdal

Fredag - Mys i det varma vädret, fest

Lördag - Bakis :)

Söndag - Snowboardåkning, lämna Angelina i Ljusdal

V.16 är det påsklov så då är jag ledig


Så ser mina närmsta veckor ut..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards