Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under juni 2009

Av lindamatilde - 30 juni 2009 21:30

Sista dag turen på jobbet nu ett tag. Går på natt imorgon, börjar 20.00 så nu ska man börja vända på dygnen. Blir bra det, måste bara kunna sova på morgonen vilket verkar jätte svårt...


Åkt inlines med gubben ikväll men min kropp var helt slut så det blev en kort tur. Blev helt knäckt i helgen när vi var på Adelsö. Gud så trött jag var, tror det beror på att det var första gången på hela Juni som jag kunde slappna av, för resten av månaden så har det varit analys skrivande, festplanering och massa jobb.


Nej nu blir det dusch och sedan lite läsning.

Av lindamatilde - 29 juni 2009 22:07

Jobbat idag, jobbar imorgon 11-20 och sedan på onsdag går jag över på natt. Ska bli skönt att jobba natt, får så många lediga dagar i sommar!


Iaf så har jag glömt att lägga upp en bild på kläderna jag fick från HM förra veckan så det kommer en nu. Riktigt härligt med nya kläder! :)


Ikväll blir det lugnt, kanske en film innan man somnar.


Av lindamatilde - 24 juni 2009 22:42

Jaha var ett tag sedan jag skrev nu. Har fullt upp med jobb, går både på dag och natt.

På fredag tar jag en snabb vistit til huvudstaden, enda helgen jag kan åka neröver så jag passar på. :) Imorgon tror jag paketet från HM kommer och då ska det bli riktigt kul att prova kläder! Har handlat för 1500 kr.


Nej nu ska jag läsa lite.

Nu.

Av lindamatilde - 16 juni 2009 22:38

Jobbat idag, 7-11,16-20.

Kanske ska berätta v.25 ser ut.

MÅNDAG: Jobb 7-14, Östersund och shopping

TISDAG: Jobb 7-11, Sveg 13.30-16.00, Jobb 16-20

ONSDAG: Fixa anmälningarna, Jobb 16-20

TORSDAG: Fixa inför festen, Jobb 16-20

FREDAG: Slutspurten inför festen, köra bar, grill och annat skoj, Jobb 16.30-00.00, stå i baren 00.00-02.00

LÖRDAG: Jobb 9-18

SÖNDAG: Jobb 9-16, jobb 20-07.


Så ser min roliga vecka ut. Kommer kännas skönt på måndag morgon när jag kliver av.

Av lindamatilde - 15 juni 2009 22:56

Idag blev det en kort tur till Ö-sund. For iväg vid 14.45 och kom precis hem. Jag shoppade för 2200 på 2 timmar, bra gjort av mig! :) Plus att jag har beställt för 1500 på HM som ska komma nu i slutet av månaden!


Jag köpte Björn Axens volumaster, rakblad och raklödder på Classe, en svart stickad lång väst, 2 tröjor, svart och turkos med trekvartarm och djup urringning i ryggen, 2 BHar (en ska jag lämna igen) på Lindex, ett linne och en kjol med hög midja på Monkj, vita tofflor och bruna sandaler på skopunkten och gråa sneakers på stadium. Riktigt nöjd över inköpen förutom Bhn. Såå trevlig med nya kläder! Man känner sig fräsch!

Här kommer bild på allt jag köpt!

Av lindamatilde - 12 juni 2009 13:22

Jag var på cirkus igår med mamma, Livan och Nelly. Väldigt roligt och spännande. Gud va kul det skulle vara att jobba på en cirkus. Mamma drog iväg ett tag och jobbade på en cirkus. Hon skötte om hästarna och var back stage. Mamma var nog tuffare än mig när hon var i min ålder.


Jaha idag är sista anmälningsdagen för festen på Midsommarafton och jag håller på att fixa i ordning alla papper och pengar. Tror det kommer bli kanon roligt på festen! Och efter missen med serveringstillståndet så är det faktist inte många som har haft någe problem utan anmälningarna har rullat på. Tur att så fort alkhol lockar så ställer hoddalingarna upp och stödjer bygden :P


Nej nu ska jag fixa lite till!

 CIAO!

Av lindamatilde - 10 juni 2009 15:30

Alla ni som har funderat på Träde i Midsommar!!

DET ÄR BARA TVÅ DAGAR KVAR PÅ ANMÄLAN!! SKYNDA!!


OCH SJÄLVKLART SKA NI DIT! SOMMARENS FEST!!

Av lindamatilde - 9 juni 2009 18:56

Har så mkt för mig nu så jag orkar inte uppdatera denna blogg..

Har jobb och Midsommarfesten att tänka på. Just nu sitter jag med medlemslistan för Framtid Hogdal och Fest listan. Det har blivit ändringar angående festen. Om vi ska få alkholtillståndet måste det endast vara medlemmar i Framtid Hogdal som får komma så nu har vi ringt runt och pratat med de som redan anmält sig att dom måste betala 60 kr för att bli medlem.


Jaha det är vad jag håller på med!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards