Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av lindamatilde - 18 mars 2009 22:15

Jaha nu ligger man åter i sängen. Har lite tankar kring livet. Inga större och allvarliga tankar utan mest om jag ska ta ett lån nu el inte.


Fick veta att en kusin ska bli mamma. Jätte kul för henne! Hoppas verkligen det funkar och går bra för henne. Skulle vara roligt att träffa henne och höra allt. Det enda som oroa mig är att hon är så ung och har hela livet framför sig och att hon verkligen är en tjej som har det som behövs för att ta sig ut i livet. Hon är tuff, vågar se sig omkring och ta för sig. Önskar på ett sätt att hennes graviditet kom om kanske 5-7 år iställe för om det är någon i släkten som jag tror kunde få flest erfarenheter i livet så är det hon. Självklart är jag glad för henne och önskar henne Grattis och lycka till! Tror inte hon läser detta men om du skulle göra det så vet du vem du är och ska veta att jag finns där om du behöver hjälp någon gång i livet!


God natt!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards