Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under juli 2008

Av lindamatilde - 23 juli 2008 11:37

Jag planerar och planerar fast jag kommer ingen vart.


Jobbar idag, 7-11, 16-20

Torsdag: 7-16

Fredag: 11-20

Lördag: Fäviken

Söndag: Ö-sund


Måndag: 7-14

Tisdag: 11-20

Onsdag: 20-7

Torsdag: Yran

Fredag: Yran

Lördag: Yran

Söndag: Back in Hogdal


Av lindamatilde - 17 juli 2008 23:22

Hejhej!

Idag har man inte gjort mkt faktiskt. Är så tråkig så... Har kommit fram till att jag är väldigt gammal. Skulle helst vilja va 40 och ha hus och barn nu så att det är gjort ;) Haha kul!

Jag är lite fundersam över en grej.. Hmm undra hur jag ska göra!


God natt

Av lindamatilde - 14 juli 2008 22:43

Nu sitter man på jobbet och skriver lite. Har en lång natt framför mig och imorgon blir det ö-sund. Ska upp med Lotta och hennes familj.

Saknar min säng och den söta som ligger där.

Blev lite fiske idag igen, fick 4 st tror jag. Kul kul! Har blivit lite av en fiskefantast jag.


Nä nu ska jag läsa lite innan man blir allt för trött.

Av lindamatilde - 13 juli 2008 23:52

Var i Känne igår på dans och det var faktiskt skit kul! Fick  mig en dans på slutet av den käraste! Underbarast! Idag har jag bara tagit det lugnt men nu på kvällen blev det fiske med Lottas barn, vi fick 15 abborar som vi ska röka imorgon, gott! Vrickade foten också, huvva stackars mig. ;)


Min vecka ser ut så här

Måndag: Bara ta det lugnt, ev sveg. Jobba natt

Tisdag: SOVA! Ev stan. Jobba natt

Onsdag: Sova och sedan ta det lungt

Torsdag: Inget speciellt

Fredag: ?, Jobba natt

Lördag: Sova och åka till Härdal

Söndag: Jobba 11-20 

Av lindamatilde - 10 juli 2008 00:16

Hejhej!

Idag har man jobbar 7-16 och sedan blev det surströmming, GOTT!

Efter det har jag hållt på med en utomhusförvaring, håller på att snickra ihop en, kan blir kul! Sedan målade jag färdigt en vägg så nu hoppas jag svärmor blir glad när hon kommer hem på fredag.

Imorgon jobb, först 7-12 sen 16-20


Sov gott

Av lindamatilde - 8 juli 2008 10:46

Ska i väg på jobbet nu och tjäna lite pengar. Sedan blir det nog lugnt om vädret inte håller sig. Trött som ett as är jag iaf, vaknade nio och har känt mig lite dålig i magen sedan dess....

Vi hörs sen!

Av lindamatilde - 7 juli 2008 13:39

Fy vart är sommaren?! Inget bra väder nu, jag som hade tänkt måla huset och olja in utemöbler... Aja det blir väl bättre någon gång.

Blir sveg om några timmar, ska dit och kika lite på dollar och dels att man kommer i väg ett tag. Jobbar i morgon igen, pust och stön.


Så här ser min vecka ut:

Måndag: Ledig, drar till sveg en sväng

Tisdag: Jobb 11-20

Onsdag: Jobb 7-16, ev måla

Torsdag: Jobb 7-12, ev måla

Fredag: Ledig, ev måla

Lördag: Ledig, ev fest i Känne

Söndag: Ledig, ev bakis dag


MÅSTE börja träna, min vikt ökar dag för dag...

Av lindamatilde - 6 juli 2008 21:36

Har jobbat i helgen och det var den sista helgen på en månad nu så äntligen kan man göra något på helgen, ev Känne nästa helg.

Imorgon blir det nog en sväng till Sveg med Johanna. Dit och kolla läget på dollar...


Jag vill verkligen ha en liten chihuahua, så söta!!


See ya!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards