Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av lindamatilde - 16 mars 2009 17:28

Blir så trött på att vara fattig. Enda nackdelen med att vara student, iofs har jag inte tagit lån så jag får skylla mig själv.

Jag vill bada i pengar och kunna göra vad jag vill.

Nu har Matilda frågat om jag vill vara med på hennes kalas för hon fyller år snart. Jag skulle mer än gärna vara med, jag verkligen vill det! Men godkänner banken det, nope! Känns så pissigt att inte kunna åka upp på lördag och fira henne. För många så är det ju ingen utgift att bara åka upp till Ö-sund men för mig är det det! Ni som läser min blogg kommer att ge mig smeknamnet FattigLinda ;) Tjatar hela tiden om min ekonomi som aldrig går ihop. Ännu värre blir det om man inte får något från skatten tillbaka... Tuff sommar isf!

Jag ger inte upp ännu utan spanar in i det sista om det finns pengar från okänt håll och om det går att lösa på annat sett. Kanske det går... Pappa kanske åker förbi med lastbilen på fredag... El man kan kanske lifta... Någon lösning kanske finns.


Vi höres!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards