Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 14 september 2010

Av lindamatilde - 14 september 2010 17:55

Chiang Mai. Nu är vi framme och vi bor hos Marie (thailändska) och Daniel (kanadensare). Jätte fint hus och vi har det bra. Delar rum och det är stort. Riktigt dusch med varmvatten och en riktig toa. Hon tycker om vitlök så detta blir nog bra. Imorgon ska vi hälsa på de föräldralösa barnen. Åker inte fören vid 12-13 så lite sovmorgon först, kanon bra! Chiang Mai är Thailands andra största stad. Verkar vara mysig och lugn. Bussresan var så där. Mensvärk, trångt och kallt summerar resan. Det kostade 304 baht, cirkus 75 spänn för 6 timmar bussresa. Maries båda döttrar bor i Sverige. Deras far kommer ifrån Sverige så därför båda hamnade där. Marie har själv aldrig varit där men vill dit. De har kaviar här, kalles kaviar!! Så de gillar kaviar och döttrarna tar med sig. Mamma, Kim eller Patrik, om ni kommer hit/när ni kommer hit. Ta med hårdbröd och kaviar! Gud så sugen jag är!! Idag åt jag spagetti och köttfärssås till lunch, mmm så gott. Jag är nog inte så mycket för Thaimat. Har inte hittat något jag gillar ännu, förutom papayasalladen för den är god.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards