Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 6 september 2010

Av lindamatilde - 6 september 2010 16:59

Hemlängtan, ja visst! Gud vilken dag det har varit. Tog en dimor innan jag somnade i natt men vaknade upp strax efter 3 och mådde dåligt. Fick gå upp på toan och sen mådde jag så dåligt så jag inte kunde sova. Somnade i alla fall om igen om sov till klockan ringde vid 8. Jag kände redan då att det inte skulle gå som jag mådde. Jag berättade för Dr. Simon att jag hade fått diarré och inte kunde undervisa. Det var ok och jag gick och tog mig ett glas resorb, det tog ca 15 minuter innan jag måste upp på toaletterna igen. Jag fick någon tablett av Luther mot frossan och sen somnade jag. Sov till 12 och då gick jag upp och försökte äta lunch. Gick inte så bra för jag tyckte maten bara växte i munnen och luktade illa. Var uppe en stund och sedan gick Anna iväg och undervisade och Luther skulle sova. Då la jag mig i sängen för att läsa, jag däckade direkt och vaknade när Luther ringde och frågade om jag hade tråkigt. Han kom hit och åt middag med mig och sen kom Anna hem. När han gick så la sig Anna för att vila och jag satt vid matbordet med datorn. Jag var så trött så jag la mig på stolarna och sov. Nu är klockan snart 20.00 här och jag funderar på att lägga mig och läsa.

När jag har sovit så har jag drömt om svensk mat och lägenheten. Känner mig så liten här. Vill hem och bli omhändertagen. Jag har slut på pengar på mobilen och kan inte ta kontakt med de där hemma och jag hoppas verkligen Patrik loggar in på msn eller ringer ikväll. Förhoppningsvis går detta över och tiden går fort som den gjort tidigare för nu står tiden still. Nä nu ska jag försöka komma på något jag ska göra imorgon på lektionen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards