Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av lindamatilde - 6 januari 2013 11:34

Fick en pulsklocka av Patrik i födelsedagspresent i början av oktober ( en som på bilden nedan). Eftersom jag inte sprungit sen i september så har jag inte använt den ännu. Jag lånade Patriks klocka när jag sprang som hjälpte mig ligga jämt i puls när jag sprang ute. Jag glömde klockan båda passen i veckan och därför fick jag aldrig veta hur jag låg till i pulsen. På måndag ska jag lägga klockan på träningskläderna så jag inte glömmer den. Ska ju kapa tid på måndag och öka farten och då är det bra att veta vart jag kan ligga i fart för att orka hela vägen till 5 km.

Idag när jag vaknade värkte ryggen på vänster sida. Det har fortfarande inte släppt men hoppas att ett varmt bad ska mjuka upp kroppen så smärtan släpper. Känner mig rätt så pigg i benen men överkroppen är inte lika pigg. Lite lätt huvudvärk och min axel som fuckar ur ibland jävlas med mig. Och ryggen då som sagt.. Bara jag kommit in i löpningen måste jag börja träna axeln och ryggen igen. Det är där jag är som svagast.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards