Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av lindamatilde - 9 januari 2013 21:04

Idag fick jag klart med en förlängning på sjukskrivningen. Känns bra. Tog tag i det in i det sista. Visste inte hur jag skulle göra men kände att jag inte ville gå tillbaka på 100. Det är först sista veckan jag börjat må bra, okej. Vill inte lura mig själv och tro att allt ska bli tipptopp nu om jag går tillbaka på 100 efter 1 månads sjukskrivning. Jag har inte planer på att vara sjukskriven en längre tid utan vill bara ha liiite längre tid på mig. Ekonomin tycker ju inte riktigt om att vara sjukskriven tyvärr. Men måendet före pengar. För första gången i mitt liv. Eller när jag tog studieuppehåll hade jag inte feta pengar heller men det var inte ett jobb jag svek. Det var bara mig själv. Och studiestödet var ibte så mycket att mista..

Ja till något annat, något roligare. Sommarens semester är bokad. Turkiet 1 vecka i juli. Seven seas, All inclusive. Längtar verkligen efter värme, en pool, massa bra böcker, massa goda drinkar och ett dopp i havet. Med härliga människor och den allra bästa, Patrik. Kan inte bli bättre.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards