Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av lindamatilde - 3 januari 2013 18:50

Idag efter jobbet blev den en promenad med Magda. Passade på att hämta Hogdals MK tröjor som jag och Patrik glömt i evigheter nu. Postade brav och handlade mat. En bra promenad som vi måste göra om någon gång. Det är ju skönt att vara ute nu och det är bra att få en släng av ljuset också.

Åh jag är nervös över morgondagens pass på bandet. Vill ju slå mig själv men kroppen är lite öm sen igår och det går mycket lättare att springa utan tidsmål. Igår spelade det ingen roll hur länge jag orkade utan skulle bara springa så länge jag klarade av. Imorgon vill jag ju förbättra mig, komma längre än 6,2 km på den där timmen.. och att börja springa och veta att jag måste klara 30 min kommer att vara jobbigt. Nej jag ska klara det och jag har ju gjort det tidigare. Bara på med musiken och spring.

Av lindamatilde - 3 januari 2013 06:38

Jag fattar inte att jag orkade 30 min och 3,sju km löpning. Helt sjukt ju!! 6,2 km allt som allt. Även fast det kanske inte stämmer så bra på bandet så känns det grymt. Nä det här trodde jag inte. Hoppas jag orkar på fredag igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards