Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av lindamatilde - 21 augusti 2012 21:24

Ben och mage, så fruktansvärt tråkigt att köra. Utfall, benböj, benspark och vadpress körde jag idag för benen. Utfall och benböj utan vikter denna gång. Känner fortfarande av i armen så det var därför. Bensparken körde jag 25 kg och vadpressen 105 kg. Magövningar blev benlyft på bänk, repcrunches och situps i bänk. Repcrunches körde jag 69 kg. Den övningen gillar jag riktigt mycket.

Är faktiskt stolt över mig själv. Jag har tränat regelbundet (bortsett från sjukveckan) sedan veckan innan midsommar, en lång tid för mig. Jag känner inget tvång att gå och träna och jag ser fram emot träningsdagarna. Jag vill bli starkare, jag vill bli sundare och jag vill orka mera! Jag tränar inte bara för att gå ner i vikt, självklart vill jag gärna bli av med några kg, men det är inte huvudmålet. Nu vill jag att hela kroppen ska må bra. Hur det kommer gå får vi se. Skulle ha mätt armar, ben och midja istället för att bara gå på kg då jag vill lägga på muskler också.

/Linda som har flera mål just nu

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards