Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av lindamatilde - 5 augusti 2012 13:42

Har nu anmält mig till km i crossklubben. Ska bli väldigt intressant att tävla. Dock är vi nog bara 3 tjejer som jag vet men får se det som träning. Sen på kvällen blir det middag och lite fest, riktigt trevligt! 25 aug smäller det!

Förkylningen och hostan börjar ge med sig. Vaknade rätt pigg i morse och har inte tagit någon tradil ännu. Hoppas, hoppas det släpper helt snart. Löpschemat kommer nog få vänta 1 vecka till men pumpa lite muskler kan jag nog göra i veckan. Skönt!! Kroppen skriker efter underhåll..

Imorgon, IMORGON, börjar jag nya jobbet. Blandade känslor är det. Kommer jag verkligen klara det, hur ska jag komma ihåg allt, det ska bli intressant med nytt jobb, det ska bli skönt med rutiner, äntligen ska jag få jobba med arbetsuppgifter, huvva till att kliva upp 6.30 varje morgon (haft det rätt så skönt med 9-10 varje morgon..), pendling, sena kvällar, middag med sambon varje dag vilket är ett stort plus och massa, massa andra tankar!! Jag återkommer imorgon hur det känns.

/Linda som vill vara frisk och träna

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards