Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av lindamatilde - 22 februari 2010 23:24

I helgen åkte jag på jobb. Jobbade först som vanligt på ungdomsgården på fredag kväll och sen blev jag inringd på lördag eftermiddag. Då blev det nattjobb och även det på söndag. På söndag sov jag till 16, klev upp, käkade och åkte iväg på ett möte vid 18 och sen direkt på jobbet vid 20. Nu i morse när jag slutade vid 7 så stack jag och Patrik upp till Östersund på en gång, somnade till i bilen och kröp ner vid 10 och sov till strax efter 15. Så nu ska jag försöka somna på en gång när jag lägger mig, tror dock det blir lite läsning först.


Har fått svar av en organisation som vi skickat och frågat. Tyvärr kunde dom inte ta emot oss men hoppas vi hittar något. Det är lättare sagt än gjort.. Blir tokig! Skiter snart i Thailand och tar en avtalsplats! Blääää! Det tar för lång tid att hitta något och få ett svar.


C-uppsatsen började idag! Kul! Hmm.. Måste ta tag i detta nu och komma fram till något. Blir jobbigt nu ett tag och jag är dum och bara tar på mig mer och mer jobb.. Men jag vill tjäna pengar! Det är mycket roligare än skriva uppsats.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards