Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av lindamatilde - 1 februari 2010 19:11

Nu är det klart att jag ska göra pratiken utomlands i alla fall men vart vet jag inte. Är inne som bara den på Thailand men då vill jag dock vara kring kusten och inte i norra Thailand, Chiang Mai som ligger ca 70 mil från Bangkok. Dels vill jag hålla mig kring kusten för att där finns det ett större utbud av aktiviteteter och om sambon skulle få för sig att komma så kan vi åka iväg på kortare resor när jag är ledig. Blir lite väl långt att åka 70 mil enkel om man är ledig två dagar.. Sen är Thailand så pass billigt land att det inte behöver gå så himla mycket pengar under vistelsen som tex hyra, resor och mat. Så nu måste jag hitta olika organisationer och skicka iväg mail till dom och fråga om jag får komma och vara med dom i 15 veckor. Vet ni någon NGO i Thailand så hojta till :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards