Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av lindamatilde - 12 februari 2010 12:43

Sitter just nu och väntar på att Patrik ska komma hem på lunch så vi kan äta lite, dock vet jag inte vad för det finns inget i kylskåpet. Skulle ha gått på Ica och handlat men så var det slut på batteri i Ipoden så då hamnade jag här istället. Funderar på om man ska käka på Petterson, en hamburgare eller något annat gott men jag vet som sagt inte...


Ikväll är det åter jobb, nu börjar det kännas piss att man har tagit på sig varje fredag att jobba. Men men det blir pengar i slut ändan och det behövs! Måste försöka lägga undan lite till hösten redan nu, sen hoppas jag att det är plus och inte minus man får på skatten. Jag hade tänkt att om jag fick pengar tillbaka så skulle jag köpa en systemkamera men det känns dumt att göra det när pengarna behövs till annat. Jag har ialla fall skickat iväg ansökan till en organisation i Pattaya, Thailand men jag har inte fått något svar än. Kanske skulle ha skickat iväg till några fler organisationer också.. Det blir sen! Nästa vecka blir det tentaplugg då jag har en tenta på fredagmorgon, vetenskapsteori och metod, Skit kul, not! Sen är det bara en vecka kvar tills jag ska börja skriva på uppsatsen också, yey! Måste ta tag i det också, svårt svårt! Jag kommer inte fixa den! Åhh jag vill inte skriva!


Nä nu ska jag ta och höra med gubben hur det blir med lunchen. Hörs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards