Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av lindamatilde - 2 februari 2010 23:49

Har köpt mig en Ipod touch precis. Haha som jag har velat över detta.. Men jag tror det kommer bli skit bra när jag väl kan börja leka med den. Man kan även ha spotify i den och det är väl det som lockar mest :) Nu är det bara det tråkiga att betala den också :P


Imorgon är det en föreläsningen igen 10-12 och sen drar vi hem till Hogdal igen, på kvällen är det möte med Framtid Hogdal som jag tänkte gå på. Sen måste jag skriva klart brevet och PM för uppsatsen och skicka in dom. Sen kanske dra iväg några brev till olika organisationer! Nu vill jag veta vart jag kommer att hamna i höst! Har tänkt på det där med Thailand och just det att det är ett sånt turistland och vad tråkigt egentligen att åka dit, till ett land som man säkert kommer att turista i fler gånger men jag kommer inte på något annat land..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards