Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av lindamatilde - 9 februari 2010 18:33

Har fått resultatet på barn och familj tentan och jag fick ett D på kursen, dock står det att kursen inte är godkänd för att jag inte varit med på rollspelet som jag har varit med på. Så jag har mailat och ringt läraren för att berätta att jag visst har varit med på rollspelet och berättade vilka jag var med. Hoppas att det löser sig snabbt så jag inte behöver lägga ner så mycket energi på det.


C-uppsatsen känns dock väldigt tungt. Vill inte skriva själv men det känns som att det inte finns något annat val. Vet inte vad jag ska skriva om, inne på att skriva hur attityder ser ut på kvinnor och mäns sexerfarenheter. Eller något om sexbeteende och risker, något som handlar om sex och sexualitet ialla fall. HJÄLP! Hoppas på bra handledare och att det går vägen detta! Sen måste lite krut läggas på vetenskapsteorin också, måste se till att klara den  nu på en gång så slipper man tänka på den under uppsatsen. Vill inte tänka något mer kring skolan!!!!


Ska skicka iväg någon ansökan till olika organisationer ikväll. Jag och en till tjej i klassen vill båda till Thailand så vi har skrivit ihop ett brev tillsammans som vi ska skicka, känns ju bra att åka två så har man lite sällskap på fritiden. Så håll tummar och tår att vi får där vi vill vara!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards