Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av lindamatilde - 4 februari 2010 15:56

Igår var det nå knas med bloggen så det blev inge skrivet. Idag har jag suttit och knatat på personliga brevet så nu liknar det något    Ska be Patrik läsa det och be han komma med kommentarer. Sen blir det till att översätta det till engelska och skicka det till vår praktiklärare men det bästa är att då kan jag börja skicka det till olika organisationer   Ska skriva PMet också men det blir troligtvis imorgon, och det går förhoppningsvis väldans fort! Ikväll kommer jag säkert att vara upptagen med min Ipod Touch som ligger och väntar på mig just nu. Ska iväg och hämta den när Patrik slutar! Skulle tro att Patrik vill vara med och leka också...   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards