Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av lindamatilde - 17 februari 2010 16:02

Just nu är det kämpigt för mig. Det är för mycket för mig och då stänger jag av. Jag måste först och främst plugga till tentan på fredag, sen hitta praktikplats och komma på något att skriva om på uppsatsen. Uppsatsen ser jag redan nu som misslyckad, jag tror inte jag kan skriva en uppsats själv och jag har inte karaktären att kunna genomför den själv. Praktiken håller jag bli tokig på, hittar inget omkring det området jag vill vara, Pattaya och Rayong. Jag vill inte till norra Thailand men det är ju bara där som det finns organisationer, iaf bara där jag hittar. Det kommer att sluta med att jag tar norra Thailand bara för att få det klart. Usch, huvudet känns tungt och det gör ont.. Skulle mycke hellre ha tagit ett uppehåll från plugget och jobbat i vår, skrivit uppsatsen i höst och gjort praktiken om ett år men det känns så himla onödigt nu när det är mindre än 1,5 år kvar...


Just nu längtar jag till juni och midsommar. Då är förhoppningsvis allt detta över! Nu hoppas jag min depp period går över snart och att jag inte sjunker ner ännu mer vilket jag säkert kommer att göra....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards