Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 25 september 2012

Av lindamatilde - 25 september 2012 22:01

Idag sprang jag 25 minuter i ett, 3,5 km. Känns underbart! Riktigt stort för mig och nu vet jag att det går. Det går att härda ut smärtan i vaderna och pressa sig själv. Jag ger inte upp. Jag har alltid varit bekväm och gett upp när det börjat bli tungt. Jag är lite så i allt. Dock gillar jag att tävla, helst i sport, och när det är något jag har en chans i så kör jag på. Oftast brukar det inte hålla i utan när jag anser att jag är klar så är jag klar, typ när intresset faller då faller jag. Fast nu har jag tränat i några månader och det håller i så förhoppningsvis är jag fast. Jag känner mig fast. Tycker det är roligt och jag vill mer. Jaghar mål både med löpningen och med styrketräningen. Jag ska bli hälsosammare, jag ska orka mer och kroppen ska få må bra. Bra mål va?

Måste även berätta att jag persade på bänkpressen. Tog 45 kg när jag körde i går. Jag vill ju upp på de stora vikterna men inte mycket kvar nu!!

/Linda som ska krypa i sängs nu.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards