Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 5 september 2012

Av lindamatilde - 5 september 2012 23:24

Imorgon blir det träning igen! Idag skulle jag ner och springa men tog ännu en vilodag. Det blev så för när jag kom hem vid 18.15 så var jag helt slut. Jag var till optikern och gjorde en hel kontroll på ögonen. Det tog 1 timme och jäklar va jobbigt det var. Helt slut i skallen efteråt... Dommen blev glasögon när jag kör bil, kollar på tv och är ute och går. Så det blev till att prova bågar. Hittade 4 par jag gillade så nu är de med hem för att testas. 1 par är redan borträknad och 1 par som jag gillar hänger också löst då bågarna ligger mot kinden. Detta var inte bra då de kan imma igen. Av de två sista glasögonen så har jag kommit fram till att ena paret är snyggare fast inte så skön och bågarna stör sikten medans de andra är skön fast inte lika snygg. Ska prova ett tredje par om de får hem de som jag testat förut och trivdes i. Jaja det återstår att se vad det blir.

Men som sagt, träning imorgon igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards