Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Sjuk.

Av lindamatilde - 23 januari 2012 13:46

Tycker inte om att sjukskriva mig, det händer inte ofta men nu måsta jag sjukskriva mig. Min mage vill inte alls vara med och det gör så ont. Är jag uppe och går så känns det som att jag ska spy när som helst. Igår spydde jag, vaknade vid 4 på morgonen och mådde piss och fick upp och spy. Jag hade druckit vin kvällen innan men jag kände att det inte var bakis illamående och det var en sån konstig tid för att bli akut spyfärdig om jag var bakis. Då trodde jag det var magen som krångla eftersom det gjorde så ont i magen och jag var alldeles uppsvälld. Senare under dagen när jag fortfarande mådde illa fick jag veta att de jag varit till kvällen innan hade fått magsjuka. Mådde dåligt så gott som hela dagen men blev lite bättre på kvällen för att sen få ont igen när jag la mig. Om det var magsjuka eller inte vet jag inte men jag har sovit skit dåligt i natt och när jag vaknade var samma brännande magont kvar. Har fått i mig mat men har fått varit på toa också. Jag har som sagt varit nära på att spy några gånger och jag gör allt för att inte spy. Jag som hatar att spy. Så jag vill inte riskera att smitta någon om det är magsjuka jag har och har jag inte det så är jag ändå inte i skick att jobba när det gör så ont att vill vika mig dubbelt. Fan jag som inte har råd att vara sjuk.. Jag ska ju betala hotell i London och stugan i Björnrike och sen får jag inge csn i vår och jag kommer vara studieledig från jobbet så någon lön får jag inte heller.. Riktigt trött på min mage just nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lindamatilde - 15 april 2023 23:36

Jag bara förstör. Tar bort det roliga. Drar ner. Aldrig något som är bra. Hemsk människa är jag. ...

Av lindamatilde - 15 april 2023 17:05

09.00 Vaknade 10.00 Tvingade i mig lite frukost och mådde dåligt fram till lunch 10.30-12.30 Nere, ledsen och grät 13.00 Åt lunch 13.30-16.30 Sov i soffan Önskar resten av dagen ser ut så här 17.00-18.00 Städa bilen 18.00-20.00 Laga och äta ...

Av lindamatilde - 13 april 2023 16:31

Önskar jag hade någon att bara häva ur mig till. En person som det inte finns något som jag inte skulle kunna prata om. ...

Av lindamatilde - 9 januari 2023 22:13

I natt/morse så låg jag och grät och sa till min sambo att jag inte ville att han skulle åka på jobbet idag. Den här jävla förkylningen gjorde så att jag fick börja om igen, tillbaka till innan sjukskrivningen. Aptiten är borta så senaste dagarna har...

Av lindamatilde - 8 januari 2023 19:16

Jag är gravid. Något jag hade räknat bort här i livet. Vill/ville inte ha barn och trodde jag inte kunde eller skulle ha svårt att bli gravid. Tydligen gjorde det mig lite för chill så nu sitter jag här i v.22 och ska bli mamma i maj. Har så myck...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards