Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av lindamatilde - 24 januari 2012 13:42

Varit in på arbetsförmedlingen och kikat på jobb i Stockholm. Finns ju rätt mycket där borta så vem vet. Vi kanske hamnar där någon gång. Jag känner verkligen att jag vill att det ska hända något nytt och jag har börjat känna mig färdig i Hogdal men Linda i Stockholm? Haha ja varför inte... Kanske trivs super bra och finner mig själv. Nu ska jag bara få med mig sambon också. Jag har alltid fått höra av andra att han inte vill bo här men just nu är det jag som vill bort och inte han. Haha ja det kan ju ändra sig rejält. 


Och åter till min mage. Kände mig bättre igår kväll så jag hade stora förhoppningar att jag skulle må bra i morse. Kunde inte somna igår och när jag väl somnade så vaknade jag lite då och då och i morse när jag slog upp ögonen hade jag en rejäl magont. Fasiken vad ont det gör.. Och illamående så nu måste jag ta tag i magen igen. Kan inte vänta tills smärtan är olidlig. 


Jag har iaf fått lite läst till skolan så det är en fördel. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards