Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av lindamatilde - 13 januari 2012 13:55

Borde plugga så det är väl därför jag sitter här och skriver. Går på näsan när det gäller skolan. Jag vet att jag inte hinner in med det här arbetet i tid men jag har kommit fram till att jag får ta skolan som den är, på mitt sätt. Jag klarar inte av att stressa för då låser sig allt, jag kan inte ha en deadline och jobba mot utan det får bli klart när det blir klart (förhoppningsvis i april är allt klart). Jag lovar och svär att jag mer än gärna skulle göra dessa sista skolarbeten på en gång och med ett leende på läpparna då det faktiskt är de sista uppgifterna men det går inte. Allt låser sig och jag vill bara släppa allt i livet och lägga mig och sova resten av tiden när jag börjar plugga. Något är fel. 


Men till något annat och något bra mycket roligare, resor! Första resan går inte så långt men jag tror dock att den kommer bli underbar! Torsdag - söndag i Björnrike i februari men en massa glada människor. Fest, snowboard, bastu och god mat. Vad mer kan man begära? Andra resan går till London i maj med Magda. Bokat och betalt så nu väntar vi på att få vara riktiga turister som får uppleva vaxdockorna, London eye, röda turistbussarna, pubar, maten, big ben, slottet och allt annat som man måste göra i London. Tror på en kanon helg!


Det gör sån skillnad att få boka resor/semestrar. Man får ny energi och blir piggare för stunden. Skulle vilja boka en veckas resa med sambon också. Känner att vi skulle ha behövt lite tid tillsammans utan vardagen som knackar på. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards