Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 31 januari 2012

1.

Av lindamatilde - 31 januari 2012 18:03

Första månaden utan snus och godis och gud vad jag vill ha en dosa general portion och en stor påse med godis just nu! Har de senaste dagarna har jag haft en rejält sug på godis (detta kan bero på att mensen är på intågande). Har haft starka tankar på att ändra löftet till att få äta godis 1 dag i veckan istället för att inte äta alls. Men det vore ju bara dumt! Snusen har faktiskt gått bra att sluta med, lite tråkigt att aldrig mer få stoppa en god prilla under läppen dock.. Meen som sagt så är det ett hälsosammare liv jag vill ha så då är det bara att acceptera. 

Av lindamatilde - 31 januari 2012 11:25

Blir ensam hemma i några dagar nu och samtidigt som det kan vara riktigt tråkigt så kan det även vara skönt. Att bara få vara själv och göra saker i sin egen värld. Problemet brukar vara att somna, tycker inte om att lägga mig själv. Att man blir så van att sova två. 


Den här veckan blir sista veckan som jag jobbar vardagar på typ 2,5 månad vilket känns både bra och dåligt. Alltid skönt att få vara ledig från jobbet men det tråkiga är ju att jag måste sitta på skolan hela dagarna och skriva uppsats. Kommer att leva stadsliv också vilket känns skönt. Håller på att fundera på något gym jag ska börja på, får se vilket det blir. 


I helgen ska vi upp till Björnrike och åka lite bräda. Måste upp och känna på snön innan vi ska bo i stugan. Fuskträna lite.. Kommer bli en grym helg! Bara 2 veckor kvar!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards