Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av lindamatilde - 16 januari 2012 18:32

Städade förrådet och hallen nyss och hittade då en hel kasse med cd skivor från tonåren då när cd skivor var inne.. Jag hade verkligen MÅNGA skivor. Var medlem i en klubb så jag fick två skivor i månaden plus att jag köpte extra. Sen kom perioden när man brände skivor hela tiden så en massa såna hittade jag också. Coolaste jag hittade var nog Greatest Dance 2007! Kan någon annan vilka låtar som finns med? 

1. Barbie Girl - Aqua (Var favorit)

2. Bailando - Paradisio (Var favorit)

3. Ecuador - Sash! feat. Rodriguez

4. Vivo - Princessa (Var favorit)

5. Mystery of love - Mephisto 

6. Ring a Ling - Tiggy (var favorit)

7. Flash - B.B.E

8. Uh la la la - Alexia (Var favorit)

9. Remember me - The Blue Boy

10. Your not alone - Olive

11. One and One - Robert Miles feat. Maria Nayler

12. Freed from desire - Gala

13. Aint talkin bout dub - Apollo four forty

14. Samba de janeiro - Bellini

Av lindamatilde - 16 januari 2012 15:26

Har skickat in en komplettering på hemtentan på första kursen jag hade på den här terminen, eller förra för nu har ju en ny termin börjat.. Ska skriva salstenta på den kursen också men det blir inte fören i mars. Så nu börjar nedräkningen för mig inom skolan. 

1. Hemtentan i psykisk ohälsa 6-8 sidor - Målet att blir klar den här veckan

2. Analysuppgiften 6 sidor, skrivit snart 2 sidor - Målet att blir klar innan januari är slut

3. 6 obligatoriska studiedagar i februari inför salstentan

4. C-uppsatsen - Börjar den 20 feb och ska vara klar till påsk

5. Salstentan i socialt arbete - Början av mars

Detta är vad som är kvar i skolan. Kan se ut att vara lite men för mig är det ett stort berg! Dock börjar jag se slutet nu när det här förhoppningsvis är min sista termin på universitetet!


Wish me luck!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards