Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av lindamatilde - 22 januari 2012 15:33

Nu vill jag komma tillbaka och få lite energi så ikväll ska jag tvinga mig iväg på gymmet och springa lite innan jag och Magda ska basta. Hoppas på bandy till veckan också så jag verkligen rör mig. 


Min mage gillar inte mig ett dugg nu och jag gillar inte den heller för den delen. Svidande, brinnande känsla i magen med konstant illamående. Måste nog börja käka medicinen dagligen igen och inte vid behov, 1 gång i veckan. Jaja det blir nog bra nån gång i magen och psyket.


Jag vill ha en förändring i mitt liv och jag kan inte bestämma mig för vad. Skulle gärna åka till Norge och rensa fisk ett tag för att sen kunna åka till Australien 1 år men jag skulle även kunna köpa mig ett hus, skaffa barn och börja rota mig. Barn och hus är något jag inte kommer få inom den närmsta tiden men någon gång förhoppningsvis. Tips på saker att göra? Jag känner även mer och mer att jag vill flytta här ifrån, att jag vill uppleva mer och bo någonstans där det finns alternativ. Även fast Ytterhogdal är en underbar plats! Jaja vi får se vart jag befinner mig om 1 år.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards