Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 19 december 2008

Av lindamatilde - 19 december 2008 22:05

Sitter och dricker grogg nu hos Johan. gött. blir G3 senare. Dansadansa, party party!


Höres imöra!

Av lindamatilde - 19 december 2008 15:33

Gjorde du något i år som du aldrig gjort tidigare?
Krockat med rådjur.

Höll du några av dina nyårslöften?
Nästan, höll mig mer än halva året :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp

Dog någon som stod dig nära?
Nej ingen nära men bekant.

Vilka länder besökte du?
Italien

Är det något du saknar år 2008, som du vill ha år 2009?
Finns alltid något jag saknar!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget exakt datum men okt månad.

Vad var din största framgång år 2008?
Att jag började plugga på universitet.

Vad var ditt största misstag år 2008?
Oj, det du!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld på sin höjd men inget annat.

Bästa köpet?
Min data, som dock inte överlevde hela 2008.

Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin, snus och mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
Många, men några av dom är: Katy Perry - I Kissed A Girl, Takida - Curly Sue, Duffy - Mercy, Britney Spears - Womanizer m.fl m.fl

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmm.. Har varit som en berg o dalbana.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, att jag höll mitt nyårslöfte.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Snusat.

Hur tillbringar du nyår?
Vet inte riktigt än, ev med Patrik och hans vänner.

Blev du kär i år?
Ja, jag blir kär jämt!

Favoritprogram på TV?
GG, 90210, one tree hill, greys anatomy m.m

Bästa boken du läste?
Hela isfolkets historia, 47 böcker.

Största musikaliska upptäckten?
Att jag låter illa i bilen påpekade Patrik ;)

Något du önskade dig, och fick?
Säkert något.

Något du önskade dig, men inte fick?
Det också.

Vad gjorde du på din födelsedag?
var bakis och mådde piss.

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännubättre?
Att jag slapp ur min dimma som kommer ibland.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Väldigt avslappnad i år.

Vad fick dig att må bra?
Patrik, resan till Venedig och nära och kära.

Vem saknade du?
Ja du, eftersom jag inte umgås med dom som lever av mina gamla vänner så är det ingen levande människa utan Billy, min kusin som jag har saknat detta år.

De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Matilda, Johan, Elin.

Av lindamatilde - 19 december 2008 13:03

Sista dagen i skolan på några veckor nu.skönt så in i bomben. Börjar om 10 min.

Fest ikväll, Hogdal imorgon.


C ya!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards