Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 3 december 2008

Av lindamatilde - 3 december 2008 15:46

Nu ska jag och Patrik springa lite på staden och kolla efter julklappar. Vill slå in paket i helgen.

Matilda har tatuerat sig idag och jag är så avis på henne nu! Ångrar att jag inte gjorde tatueringen när jag var i Thailand förra året. Bror gjorde hos honom och det blev bra, plus att det var billigt. Jag är inte rädd att tatuerar mig utomlands, min två är båda gjord i Bulgarien. Det är två tatueringar till som jag vill ha, den ena som jag skulle ha gjort i Thailand (bokade faktiskt tid) är bak i nacken, Tro, hopp och kärlek på thailänska. Skit snyggt! Den andra är på handleden och med vit tatuerings färg, då ser det bara ut som ett ärr ungefär. Något smart ord som tex, breath, live, life m.m..

Va tycks??

GG.

Av lindamatilde - 3 december 2008 12:37

Fick höra att det var sista avsnittet av GG igår (Inte i Sverige tror jag, går efter USA jag) Fy fasen, den serien är ett måste. Dock måste jag säga att det inte har gått framåt så mkt denna säsong. För lite kärlek! :)

Nu är julen klar iaf! Tyvärr Lotta det blir Hogdal för min del. Patrik kommer att komma ner till er. Jag ska jobba julaftonsnatten, börjar 20.00 och går av 07.00, sen ska jag sova hela dagen och sen blir det jobb på Knoppergården med alla fyllskador ;). Julaftonsdagen spenderas i Härdal hos farmor och farfar.

Nu blir det lunch!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards