Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 1 december 2008

Av lindamatilde - 1 december 2008 14:12

Nu är det inte många dagar kvar tills att Julen är här.. Jiho!! Måste köpa mina sista julklappar också, trevligt trevligt! Jag måste verkligen säga att jag har blivit ganska mogen ;) Den här julen och förra så har jag känt att det är mkt roligare att köpa presenter till andra än att få och bästa med hela julen är att få slå in dom, köper hur mkt papper och tjosan till julklapparna. Förut har jag hatat att köpa julklappar, dels för jag har aldrig veta vad jag ska köpa och att jag heller ville ha julklappar än att ge bort. (Kan kanske bero på att man inte hade så mkt pengar när man gick på högstadiet/gymnasiet också :) ) I år kommer jag dock inte ge bort så många julklappar, blir en per person (Förutom bröderna). Jag och bröderna ska dela på en present till mor och far i år igen. Förra året fick dom en sån där fejk kamin som dom har ute på altan, mysigt att sitta där i mörkret med den på. Det enda negativa är att det inte luktar eldat.


Till Putte har jag kommit på några förslag men sen har han för första gången berättat om 3 saker han vill ha så jag vet inte riktigt vad det blir.. Han har förbjudit mig att köpa mer än 1 sak till honom. Jag är en sån som köper något typ 1 månad innan till honom och sen blir jag osäker om han vill ha det så innan han fyller år/ julafton så brukar han få typ 3 presenter bara för jag ändrar mig hela tiden/jag kan inte hålla tyst :). I år ska jag försöka att hålla mig så länge som möjligt innan jag köper till honom. Jag verkligen ÄLSKAR att köpa presenter till honom, tror att det beror på att han blir så tacksam för det minsta lilla och därför vill jag köpa mkt så jag får se hur glad han blir.

Jag har tänkt lite på vad jag önskar mig och det jag är sugen på är:

Björn Axen - Volumaster (En hårtång som fixar volumen.)

Böcker - Romaner, Gossip Girls böckerna m.m

Myssaker - Ljus, ljuslyktor, badsaker, you name it! Allt som är mysigt.

Tofflor, dessa - http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a04169&method=varu&varu=skonhet&time=1

Presentkort - HM, Bikbok, Lindex.


Sen ska jag visa de saker Patrik önskar sig så kan ni skicka en kommentar om vilken ni tycker bäst om (Jag godkänner alla kommentarer innan dom publiceras så ni behöver inte vara rädd att Patrik ser dom) Plus att om det är någon som vill köpa något av dessa till han så hojta till så jag inte köper samma!

Ett vinställ, detta - http://www.coolstuff.se/Kedjevinstall

Whiskeyglas, glencairn, dessa - http://www.scottish.se/?artnr=6pack

Ficklampa till bilen (Porschelampa),  http://www.smartasaker.se/ (gå in under bil/båt och gå ner på den listan som kommer upp så ser ni porschelampan)


Ikväll ska jag mysa med mig själv, Putte ska på wiskey provning med Fredrik D.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards