Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 2 december 2008

Av lindamatilde - 2 december 2008 12:39

Eller inte! Vaknade precis av att Patrik kom hem på lunch. Förstår inte varför jag sover så länge om dagarna! Ska snart äta lunch och sen gå upp på skolan. Måste prata med praktiklärarna och skriva ut en artikel som jag verkligen inte hittar men som jag måste läsa till på torsdag.

Hemtentan har jag fortfarande inte börjat med och varje gå någon nämner något om den så stänger jag av mer och mer. Känner ingen lust, ingen motivation..

Nya GG (Gossip Girl) har kommit ut idag så efter lunchen blir det att kolla på det. OTH (One tree hill) verkar ha kört sista avsnittet förra veckan för den här säsongen? Trodde att den här skulle vara sista säsongen. Om det är så så kanske det bara är paus i säsongen.

Nä nu blir det mat för mig!

BTW såg att mina mjukistofflor på min önskelista var tillfälligt slut och dom får inte in dom fören Feb!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards