Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 12 december 2008

Av lindamatilde - 12 december 2008 21:39

Följde Patrik till rätan nu på kvällen och kom hem strax efter åtta  och då åt vi och jag kollade lite på idol finalen. Såg det två sista sångerna. Vet inte riktigt vem jag tycker ska vinna. Tycker ingen är någon riktig vinnare.

Tror jag ska ta och skära upp lite grönsaker och dippa lite.

vet inte om det blir någon resa till sthlm som jag blev lite sugen på. Ville ner och hälsa på Patriks systers familj och Angelina. Pratade med Angelina om att ev göra en hårförlängning igen. Vi får se hur det blir. Som det ser ut nu så blir det nog ingen resa.


Ha en trevlig helg!

Av lindamatilde - 12 december 2008 12:31

Det här blir en utmaning det!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.

8 favoritprogram

1. Gossip Girl
2. One tree hill
3. Vänner
4. Brothers and sisters
5. Greys anatomy
6. Ugly Betty
7. 90210
8. Sex and the city

8 saker jag gjorde igår

1. Sov
2. Gick upp på skolan
3. Satt vid datan
4. Åt hamburgare till lunch
5. Åt pizza till middag
6. Skrev på min hemtenta
7. Åkte bil till Hogdal
8. Träffade Matilda och Johan

8 saker jag ser fram emot

1. Ledighet
2. Surströmming imorgon
3. Lucia
4. Julafton
5. Julklappar
6. Nyårsafton
7. En bra film
8. Mys med älsklingen

8 favoritrestauranger.
1. Kina i stan (vet ej vad den heter)
2. Sibylla
3. Petterson
4. Lime, take away
5. Spader kung
6. Knoppergården
7. ...
8. ...

8 saker på min önskelista.

1. Ledighet
2. Pengar
3. Presentkort
4. En resa
5. Att nära och kära ska må bra
6. En härlig jul :)
7. Volumaster, Björn Axen
8. Kärlek i överflöd

8 personer jag utmanar:

1. Matilda

2 Paulina

3. Resten av er som läser detta, det borde bli minst 8 pers. :)

Av lindamatilde - 12 december 2008 10:57

Så nu är tentan klar och inskickad! Det är en jävligt skön känsla... Nu har man inte så mkt att göra. En vecka kvar sen är det lite ledig från skolan ett tag.

Hur min dag ser ut det vet jag inte. Har tänkt att åka hem till mor och far och kolla om det är någon hemma där. Annars blir det nog att jag lägger mig och läser en bok. Morgondagen kommer att vara lugn, hade tänkt att åka och hjälpa mamma och svenne med att baka tunnbröd. Sen på eftermiddagen blir det middag hemma hos mor och far, surströmming, mmm... Gott! Pappa ringde även och frågade om jag kunde göra några irish coffe också och det är jag mer än villig att göra. Så himla gott med irish. I vanliga fall så dricker jag inte kaffe, inte whiskey och jag tycker inte om grädde. Men de tre i lag blir hur gott som helst. Älskar!


Vi syns sen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards