Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 8 december 2008

Av lindamatilde - 8 december 2008 23:19

Något jag älskar är just kärleken! Har så lätt att bli kär i saker och ting men dock går det fort över. :) Jag kan bli lite förälskad i en person i någon serie, en bok, film m.m Idag blev jag lite kär i en kille som är tillsammans med en dvärg. Gick ett program på 5:an kl 8 ikväll om speciella människor och ikväll handlade det om världens minsta mamma. Hennes pojkvän bar runt på både henne och deras barn, tog hand om barnet nästan helt själv dygnet runt och jobbade även. Helt sjukt vad han älskade henne. Tycker det är väldigt stort av honom att ge henne hela sitt liv på det sättet. Därför är han min "förälskelse" för kvällen. Ni kanske märker när jag skriver att min så kallade för'lskelser så är dom inte så djupa. Finns väldigt mkt känslor i min kropp.

Ge mig lite uppmärksamhet och några fina ord så är jag såld, ge mig romantik så är jag ännu mer såld ;) Därför ÄLSKAR jag böcker, skulle vilja leva i en bok. All uppvaktning, alla fina ord, alla presenter och blommor, alla komplimanger, alla sexiga kommentarer, allt hett sex. Jag vet att det inte är så i verkligheten som det är i böckerna jag läser och om det hade funnits en fortsättning så hade det inte alls varit perfekt efter 10 år. Men jag vill tro på det, jag vill tro på kärlek i all evighet, lycka och alltid kännas sig älskad.


Nä nu ska jag gå till min enda kärlek som har varat och mysa med honom.

Av lindamatilde - 8 december 2008 14:38

Sitter just nu på skolan och surfar runt. Mitt liv är upp och ner utan datan :/ Ska försöka komma igång med tentan också idag. Har ju faktiskt inte så många dagar kvar nu och har inte skrivit ett ord ännu.

Jobbade i helgen, blev inringd igår 11-20. Åkte upp till stan i morse och sen har jag sovit.

Känns verkligen skönt med lite "jullov" nu. Motivationen är borta och längtan till Hogdal är stor. Bara vara hemma och mysa med familjen. Ska även byta rum med någon av bröderna, förhoppningsvis Kim. Vill hålla mig på övervåningen och han vill nog inte byta rum med mig men han kommer nog gå med på det när jag säger att Felix får byta rum med mig iställe isf.

Nä nu ska jag ta och öppna words och se hur min fantasi flöder :)

Ciao!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards