Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg under november 2008

Av lindamatilde - 19 november 2008 11:16

Åker till Ytterhogdal nu, blev en kort vecka det här.

Putte ska till sthlm och jobba i eftermiddag så därför åker vi nu. Vet inte hur länge han blir där, hoppas inte allt för länge. Finns inget att göra i Hogdal förutom att ligga och läsa hela dagarna.

Funderar även på att sova hos mor och far för första gången på typ 2 år. Vet inte varför men jag saknar vissa saker därifrån nu. Annars så klarar jag inte av att vara hemma så länge men det tror jag beror på allt hundhår och att jag inte kan slappna av och bara sätta mig i soffan el leka med djuren för då tål Putte inte mig sen.

En sak till! Jag funderar på att köpa hund. HAha nu undrar ni hur det går ihop med allergin Putte har va? Nä men eftersom jag har praktik nästa termin så ska jag bo hos mor och far och då hade jag tänkt att köpa en hund. Kan jag bo med den så fort jag får chansen och sen tror jag starkt på att pappa skulle älska min hund (vill ha en chihuahua ;) ) och att dom går med på att låta den bo hos dom sen när jag börjar skolan igen. Men som sagt det är bara funderingar, men mest drömmar tyvärr. Tror inte det blir någon hund dock.... Men man ska ju ha drömmar.

Av lindamatilde - 18 november 2008 22:17

Middagen för kvällen blev varma mackor i ugn med skinka och ost. Det blev också varma mackor ala Putte. Inte goda, udda blandning. :)

Har även kollar på The love guru och nu kollar vi på Tropical thunder men det verkar jätte dålig. Blir väl snart sängen och lite läsa.


Ha en bra kväll.

Av lindamatilde - 18 november 2008 18:02

Ingen som vet hur det är...

Av lindamatilde - 18 november 2008 12:43

Dagens program:

Skola 13.15-16.00

Middag.

Gossip Girl.

One tree hill.

Träna?

Ligga i soffan.

Sova.



Just nu njuter jag av en kopp varm nyponsoppa och skorpor. mmm...

Av lindamatilde - 17 november 2008 23:16

Tydligen ingen som har läst min blogg enligt kommentarerna. Dock vet jag om några som läser. :)

Baket gick bra, mm.. Snart blir det sängen och sova.

Av lindamatilde - 17 november 2008 12:27

Det är fjärde bombhotet i Östersund nu. Utanför sjukhuset. Alltså det finns verkligen puckon här i stan. Ok om man vill leka lite men leksaks bomber? Förstår de hur mkt det kostar att ta hit bombgruppen och nu när sjukhuset är avstängt på vissa avdelningar. Shit idioter. Blir så arg, tänk på dina/era medmänniskor!!!


Av lindamatilde - 17 november 2008 10:49

Ligger i soffan nu och ska till och läsa ut en bok. Nora Roberts - Vid avgrundens rand.

Sen ska jag baka, det blir kärleksmums och chokladbollar. Gott.


Är lite nyfiken på vem som läser min blogg så ni som vill kan väl lämna ett avstamp. :)

Av lindamatilde - 15 november 2008 15:35

Sitter hos mor och far nu och har tråkigt.

Har ont i hela ryggen och mår piss. Känns som att jag börjar bli sjuk. Huvva stackars mig. Vet inte vad man ska göra resten av dagen. Bara ta det lugnt kanske. hade tänkt att fara till farmor men min ekonomi gillar inte det. Alltid tråkigt när man börjar få slut på pengarna. Fick veta igår att vi ska få en hemtenta på den här kursen så det var jävligt skönt. Slippa sitta och rå plugga de sista dagarna. 


Ha en bra dag ni som läser detta!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards