Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 29 november 2008

...

Av lindamatilde - 29 november 2008 16:45

Har snart tvättat färdigt och ska till och diska om en liten stund. Har sprungit på lindex hela eftermiddagen och letat en outfit för kvällen. Hittade lite som jag tror passar tillsammans. Kommer upp en bild imorgon kanske.

Nä nu har jag inte tid med detta mera.

Av lindamatilde - 29 november 2008 14:00

Vaknade precis, har vänt dygnet helt och hållet. Fest ikväll, ska dricka smultron vin och sen ska jag dela likör 43 och nyponsoppa med en kompis (jag kallar han kompis nu eftersom han har ringt en gång, jag har hans nr och msn. Förr var det Matildas kompis när jag beskrev han :) ) Iaf heter han Johan och har lite Häddalsblod i sig så han är helt ok ;) Sen ska jag försöka bli vän med resten av det där kompisgänget, alla verkar så trevliga och snälla! Innan festen börjar har jag lite att göra så dagen ser ut så här:

Tvätta 14-18

Diska

Systemet

Lindex, hitta nå snyggt till kväll kanske.

Duscha

Käka

FEST! :)

Sen kanske en överraskning kommer hem från sthlm på natten.....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards