Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 25 november 2008

Av lindamatilde - 25 november 2008 21:36

Var på bålpass idag. Kul var det! Hade nästan ingen balans alls på den där bollen. Det var inte jobbigt men det kändes i alla muskler. Det var Anna Ottosson (för er som inte vet vem det är så åkte hon slalom i landslaget) som var vår tränare, kul med kändisar ;).

MÅSTE verkligen ta tag i träningen, jag bara sväller. Kanske sluta äta så mkt skit mat och godis också. Höll nästan mitt förra nyårslöfte. Det var att sluta snusa och jag höll mig från 1 januari tills ungefär september, fuskade någon gång men det gick bra. Ångrar att jag började igen, har haft ont i halsen och magen hela tiden. Man märker att det inte är bra för kroppen.


Ska försöka göra ett nytt kollage.

Av lindamatilde - 25 november 2008 12:22

Igår ringde dom från Knoppers och frågade om jag kunde jobba juldagen. Den enda dagen på året som jag verkligen vill gå ut och ha kul!!! Det är den enda roliga kvällen i Ytterhogdal som man ser fram emot. Aja iaf så sa hon att det bero på om hon får tag på folk om det ska bli något. Kändes som att hon sa att om jag inte jobbade så blev det inget.. Känns ju kul el inte. Aja ska väl ta och bestämma mig under dagen. Sitter i ett dilemma just nu eftersom om jag säger nej så känns det som att jag inte kan gå dit.

Har även fått några timmar på hemmet den lördagen det är julbord i byn, ska jobba 17-20.


Saknar dig.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards