Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 28 november 2008

Av lindamatilde - 28 november 2008 12:57

The hills som går på MTV brukar jag kolla på när jag håller på att sappa runt på TV och det inte finns något att kolla på. Det är bara det att jag har varit arg på MTV för dom har hoppat mellan säsongerna och man aldrig vilken tid den går så det har aldrig gått och följt serien. Igår såg jag att man kunde se alla avsnitten på mtv.se så jag började med säsong 1 avsnitt 1 mellan 18-19 igår och kollade på säsong 4 avsnitt 6 kl 6 imorse. Blev helt besatt, bara en till, bara en till, jag lägger mig 3, jag lägger mig 5, drog ut ladningskabeln men när det nästan var slut på batteri gick jag ner och hämtade den igen. Huvva så jag somnade efter 6 i morse jag.

Känner mig i behov av en dusch så det blir duschen nu och sen har jag bestämt att jag måste öppna Words och börja skriva en mening på hemtentan. Mamma och pappa kommer mellan 3 och 4 så då ska jag åka och handla lite med dom.Vill inte be dom om något, har inte gjort det på flera år (förutom om jag nån gång är på ica med mamma och frågar om kan betala tuggummi paket typ.). Iaf så i våras så sponsra dom matpengar till mig eftersom dom inte vill att jag tar lån men jag hade inte bett om pengar då. Men nu så finns det inga pengar kvar på mitt konto och det är jul snart, om det inte är någon som har missat det, så jag funderar att be dm om pengar för första gången på länge. Fråga om ett lite lån. :) Jag hade sparat pengar och det till hyror så jag skulle klara mig det här året men sen har det hänt lite grejer i mitt liv nu på slutet som har gjort att det sprack. Nästa år går flyttlasset hem till mor och far så då behövs det inge lån heller som tur är.

Nä nu ska jag sluta gnälla men ibland så är bloggen den enda man kan gnälla åt, den får en att tänka i andra banor eftersom man kan läsa och ta till sig det man har skrivit iställe för en person som lyssnar som kanske leder in en annan på vissa banor eller bara håller med...


Jag finns, jag lever. Du finns? Du lever?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards