Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 21 november 2008

Av lindamatilde - 21 november 2008 00:10

Ligger i sängen alldeles ensam. Tråkigt. Även om jag är en människa som gillar att vara själv så blir jag som ställd när jag blir själv. Som tex nu när Patrik är borta så blir det som att min handlingförmåga försvinner. Då tycker jag att det inte finns något att göra i Hogdal och vet inte vad jag ska göra. Men är Patrik hemma så kan jag hitta på tusen saker att göra och kanske inte hinner träffa honom ens. Konstigt det där.

Imorgon har jag bokat middag med familjen. Jag ska göra kyckling i ugn med sambaloelek, ris och lite grönsaker. Kims flickvän kommer till Hogdal i helgen också så jag hörde ryktas om Thailänska köttbullar så hon och Kim skulle göra och han pratar om lördag men då ska jag tamefan äta surströmming. Är så sugen på det och far har 3 burkar hemma.


Känner för att berätta lite onödig fakta om mig så den som vill kan ställa de knäppaste frågorna ni kan komma på. Om ni inte vill att jag ska veta vem det är så var anonym. Här kommer iaf lite onödig fakta iaf:

- Jag har aldrig brytit något ben i kroppen.

- Högra framtanden är halvt avslagen, slog ut den i 6:an när jag hånglade

- Jag gick upp väldigt mkt i vikt när jag började med p-piller

- Jag älskar inredning, att inreda och att titta på inrednings program

- Vet redan hur mitt hus ska se ut (på ett ungefär)

- Första fyllan som 14 åring

- Började snusa som 14 åring (tänk va mkt pengar!!)

- Är en bokmal

- Älskar att baka men har dålig fantasi

- Jag var ett hemskt barn/tonåring

- Blev lugn när jag träffade Patrik som 17 åring

- Kan inte spara pengar


Jaha vill ni veta mera så säg till :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards