Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Alla inlägg den 11 november 2008

Av lindamatilde - 11 november 2008 23:08

Imorgon blir det utgång med Matilda och några av hennes vänner. Ska ut på Harrys för första gång. Är studentpriser där imorgon. 29 kr för cider, öl och vin. Gött.

 Håller på att locka håret nu. Kolla om jag passar i det. Har så tråkigt hår nu, funderar på hårförlängning. Vill ha långt hår igen, kollar på gamla bilder och saknar mitt långa hår.


Hej svejs.

Av lindamatilde - 11 november 2008 00:10

Drömmar kan vara allt, drömmar kan glömmas bort.

Ibland kan livet vara svårt, ibland kan livet vara tvärtom.

De drömmar man haft bara försvann. Bort innan man hann se.

Livet ska vara så perfekt, livet ska vara så bra.

De drömmar man haft finns inte längre kvar.

Idag känns det som att jag bara ger men inte får något tillbaka.

Ska livet vara så här eller kommer drömmen åter....

Finns det något som ger mig något, finns det någon som vill ge tillbaka?

Tro, hopp och kärlek, det är det jag vill tro på.

Finns det? I sådana fall, ge mig!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards