Life is a rollercoaster - just gotta ride it

Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Middag.

Av lindamatilde - 26 november 2008 14:16

Ska bjuda min kära vän Matilda på middag idag och det kanske blir några glas vin till... Hmm.. Gillar inte vin och sen tål jag inte det heller, el iaf vissa druvor men vilka vet jag ej eftersom jag dricker inte vin. Hade vin provning på skolan och jag blir alldeles röd i ansiktet och sväller upp, fast inte så mkt. Jag vill verkligen lära mig dricka vin.

För er som vill veta så blir jag nykter på juldagen!! OH NO! Jag tackade jag till jobbet men sa att jag ville ha bättre betalt än 95 kr i timmen och då fick jag som svar att dom hade höjt lönen till 102 kr timmen plus OB. Hmm undrar va den OB ligger på. Hatar att diskutera pengar med chefer, andra gången i hela mitt liv som jag har diskuterat lönen. Blev ju inte så mkt mera men lite iaf.

Sen kan jag uppdatera om julafton. Just nu vet jag inte om jag åker till sthlm el inte. Min familj ska vara i Härdal hos farmor och farfar och det har jag inte varit på 3 jular så det drar lite och plus att jag kanske kan jobba lite också. Sthlm lockar också väldigt mkt då jag får vara med Patrik (Han ska dit) och hans familj.

Har världens träningsvärk i hela kroppen idag! Det tog verkligen...


Till Lotta. Va önskar sig barnen?! Och resten av familjen?!


 
 
Ingen bild

Lotta

26 november 2008 15:18

Vi önskar oss att du kommer och firar jul med oss:-) Och tjejerna är nog mest inne på pyssel nu som det verkar...

 
Ingen bild

Lotta

26 november 2008 15:19

Vad önskar du dig själv? Och har Patrik något önskemål för årets julklappsljusstake?

 
Ingen bild

Mats

26 november 2008 15:51

Antihistamintabletter är tricket för att slippa bli röd i ansiktet av vin! Jag har samma problem...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lindamatilde - 15 april 2023 23:36

Jag bara förstör. Tar bort det roliga. Drar ner. Aldrig något som är bra. Hemsk människa är jag. ...

Av lindamatilde - 15 april 2023 17:05

09.00 Vaknade 10.00 Tvingade i mig lite frukost och mådde dåligt fram till lunch 10.30-12.30 Nere, ledsen och grät 13.00 Åt lunch 13.30-16.30 Sov i soffan Önskar resten av dagen ser ut så här 17.00-18.00 Städa bilen 18.00-20.00 Laga och äta ...

Av lindamatilde - 13 april 2023 16:31

Önskar jag hade någon att bara häva ur mig till. En person som det inte finns något som jag inte skulle kunna prata om. ...

Av lindamatilde - 9 januari 2023 22:13

I natt/morse så låg jag och grät och sa till min sambo att jag inte ville att han skulle åka på jobbet idag. Den här jävla förkylningen gjorde så att jag fick börja om igen, tillbaka till innan sjukskrivningen. Aptiten är borta så senaste dagarna har...

Av lindamatilde - 8 januari 2023 19:16

Jag är gravid. Något jag hade räknat bort här i livet. Vill/ville inte ha barn och trodde jag inte kunde eller skulle ha svårt att bli gravid. Tydligen gjorde det mig lite för chill så nu sitter jag här i v.22 och ska bli mamma i maj. Har så myck...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du någon med psykisk ohälsa?
 Ja
 Nej

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards